What I did last night…


Shiva reincarnated blog

6 responses to “What I did last night…

  1. Ah! Abia acum au aparut stelele alea pentru votare… Cred ca apar numai cand dau click pe comments. Cumva-cumva ar trebui sa scapi de albastrul asta al dezolarii… Dară Shiva al distugerii este generatorul creatiei…Traim in Kali Yuga Dragule, apocalipsă a degenerarii dupa scripturile indiene…Dar asta nu înseamnă să ne lăsăm dominaţi de Kali. Că din tot ce moare se naşte ceva nou, iar noi in umila noastra întrupare suntem datori să renaştem. Zi după zi, clipă de clipă, albastru de albastru. Schimbă nuanţa Dragule, căci al treilea ochi nu ne scapă de damnare daca nu armonizăm cu mediul.

  2. Iona, eu n-am controlul absolut asupra picturii mele… Ea se face prin mine, oarecum… Iese ce iese… titlurile si semnificatiile reies in general mult mai tarziu… eu pictez (sau tabloul se picteaza prin mine, cum vrei sa zici) si apoi, eventual, ii dau un titlu etc. si semnez… si o spun cu toata modestia…

    • Hm.. Am aceeasi senzatie … nu eu fac ceea ce fac… ci se face prin mine … de unde ? cum? e normal sa fie asa Danu?

  3. tu mereu ai dreptate,,,

  4. da,da, mereu, mereu, inafara de cazurile cand n-am…

  5. razvane, nepoate…Gregg Braden numeste chestia asta the divine matrix… altii ii spun st Esprit sau Dumnezeu… Il ai in tine, il am in mine si, ca sa nu ne-o luam in cap, pana si ramele o au in ele, si pietrele si tot ce exista…
    si sa stii ca nu m-am nascut di nou… nici n-am cazut in cine stie ce manie religioasa… incep pur si simplu sa mai pricep cate ceva…

Leave a Reply

